20110213

A New Way For Zaimie Jamat To Show Off Himself.

Assalamualaikum.
Aku rasa Facebook tidak cukup lagi untuk menyerlahkan diriku untuk menjadi insan fofular. ketawa.
Mungkin dengan cara ini aku boleh se-fofular Hanis Zulaikha, Fatin Liyana , Aimie Hazerin, Zack Zukhairi or yang seangkatan dengannya. senyum.

Sila berhenti mentertawakan ku. serius.

FYI, my actual name are Mohd Zaimi Bin Jamat. but i have several nickname : Comek (nama kawan kawan seusia beri. Sebab : unknown) , Jimmy (nama makcik makcik dan pakcik pakcik beri. Sebab : diorang sama kan aku dengan cerita Jimi Asmara. sigh) , Paksu (nama anak anak sedara aku panggil. Sebab : aku anak last dari sembilan adik beradik.) , Pakcik (nama beberapa orang kenalan lama panggil. Sebab : unknown)

Macam skema saja ayat ayat aku. ketawa.
Sebagai pembuka bicara tidak manis untuk kita terus menonjolkan diri. Nanti mulalah insan insan berhati puaka bermulut buaya melemparkan kata kata penuh nista.

Aku minat gila folow blog yang ada cerita menarik menarik, wajah cantik cantik, senyuman manis manis, mata bersinar sinar. Kenyit mata.
Macam ada hari tu aku follow blog  honeykoyuki.blogspot.com sampai berjam jam. Dia meletuff punya hot. Senyum.

Lain lain post nanti aku cerita something yang lebih specific sikitlah oke. Btw, now pon mata dah berpinar pinar di sebabkan cuaca yang panas melampau.

p/s : 1st. Maaf agak celaru blog sekangkang ini sebab baru buat and belum faham sangat. =="
        2nd. Ajarlah aku nie untuk buat blog blog cantik cantik kachak kachak macam kau orang tu. haih.

1 comment:

Cikbeyla Nabiella said...

budak sastera ape kau ni?
ayat power. haha

neway, kalau kau tros berblog.
trust me, ayat kau bole pegi jauh.
cmfem rmai follower nnt. =)
iklas ni. hahaha